France and Style

France and Style to magazyn dla celebrujących joie de vivre. Trochę nostalgiczny, spokojny, kontemplujący piękno sztuki, literatury, piękna codziennego, życia bez pośpiechu…

W naszym magazynie znajdziecie ciekawe artykuły oraz felietony o sztuce, kulturze i modzie. Zabierzemy Was w klimatyczne miejsca w Polsce, Francji oraz …

Przybliżymy literaturę i film.  Nasze recenzje pokażą, co warto czytać i na co wybrać się do teatru czy kina.

Nie zapomnimy o dzieciach, których warto przybliżać do sztuki oraz zaszczepiać w nich miłość do kultury. 

 Zapraszam Was do lektury – Magdalena Leszner Skrzecz

.

Pomysłodawczyni FRANCE & STYLE. Absolwentka historii sztuki i projektowania mody na ASP. Miłość do Francji przekazywana od dzieciństwa przez babcię – rodowitą paryżankę, stworzyło jej drugi dom w ojczyźnie Edith Piaf i Coco Chanel. Dzieli swoje życie pomiędzy Polską a Francją.

Od kilkunastu lat zajmuje się sztuką w różnych jej aspektach. Współpracowała z magazynami i portalami branżowymi m.in. Moda w Polsce, Law Business Quality, Imperium Kobiet, Kobbieciarnia.pl.

Prowadziła blog Code de Femme, który przerodził się w magazyn FRANCE & STYLE – dla kochających piękno najdrobniejszych momentów życia.

Jest autorką kilku publikacji książkowych w tym “Paryskiego Świtu”.

Fascynuje ją malarstwo średniowiecznej Francji, rzeźby Camille Claudel, sztuka XIX wiecznej Francji oraz moda Haute Couture.

France & Style współpracuje z artystami oraz niezależnymi autorami, by jak najlepiej oddać atmosferę codziennego piękna.

.

.

.

Historyk sztuki, kuratorka wystaw. Obecnie kustosz Muzeum Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Ogromna pasja i wiedza. Miłośniczka polskiego Roztocza oraz włoskiej Toskanii. Od lat kocha ikony. Prywatnie mama Michasia.

.

.

.

Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Projektantka mody, założycielka marki odzieżowej SheMore. Od lat promuje ideę „slow fashion”, przykłada ogromną wagę do etyki w modzie. Publikuje na temat zrównoważonego rozwoju kobiet oraz odpowiedzialnych wyborów konsumenckich. Wspiera kobiety w kształtowaniu własnego wizerunku i stylu. Jest Przewodniczącą Rady Fundacji Moc Kobiet. Prywatnie miłośniczka włoskiej kuchni, uważnego kupowania i świadomego życia. Od dziecka zakochana w książkach, rozwija swój warsztat pisarski, by wkrótce ujawnić światu swoją pierwszą książkę.

Link do strony Moniki – https://shemore.pl/

.

.

.

Historyk sztuki z pasji i z zawodu. Jeśli odda pracę magisterską, będzie też magistrem filologii francuskiej. Studentka sztuki współczesnej, która w sercu nosi włoski renesans. Studiowała chwilę historię sztuki we Florencji, o czym nigdy nie zapomni wspomnieć. Uwielbia Włochy i język włoski. Autorka profilu @FRANCUSKASZTUKA i początkująca podcasterka. Mieszka w Krakowie, który także kocha.

Link do strony Alicji – https://www.instagram.com/francuskasztuka/

.

.

.

Mówią o mnie: wielbicielka książek w każdej postaci i niestrudzona popularyzatorka czytania. Z miłości do książek zaczęłam pisać blog „Epilog – Zaczytana Joanna”, gdzie powstawały moje osobiste epilogi, czyli wrażenia po lekturze. W konsekwencji niejako utworzyłam następnie Klub Książki BOOKIECIARNIA, gdzie odbywają się wyjątkowe spotkania czytanego z czytającym. Widujemy się w każdy pierwszy czwartek miesiąca, by porozmawiać o literaturze, nowościach wydawniczych i życiu w aromatycznym towarzystwie kawy. Bookieciarnia, bo słowa są jak kwiaty, a książki jak bukiety.

Link do stron Joanny – https://www.facebook.com/Bookieciarnia https://www.instagram.com/bookieciarnia/

.

.

.

Mama dwóch córek, kreatywna i pełna pomysłów artystyczna dusza. Autorka tekstów dla najmłodszych, pełna empatii dla drugiego człowieka. Jej pozytywne nastawienie i wiara w lepsze jutro sprawiają, że niemożliwe staje się możliwie. Miłośniczka poezji śpiewanej i kryminałów. Współtwórca portalu sama-mama.pl

.

.

FRANCE & STYLE  Wszelkie prawa zastrzeżone. Magazyn FRANCE & STYLE jest własnością DESIGN LED Krzysztof Skrzecz. Żadna część jak i całość utworów zawartych w portalu FRANCE&STYLE nie może być powielana i dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie, włącznie z kopiowaniem, digitalizacją, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie. Osoby zainteresowane komercyjnym wykorzystaniem proszone są o kontakt z redakcją.