RECENZJE

CZY SZTUKA WYMAGA MARKETINGU?

Czy piękno jakim jest sztuka wymaga analitycznego podejścia? Czy można zmierzyć malarstwo czy literaturę z matematycznym zacięciem?

Ci, którzy dobrze mnie znają wiedzą, że najchętniej całymi dniami bym malowała obrazy oraz pisała kolejne teksty. Jednak świat pędzi na przód, a w dzisiejszych czasach brak profili na social media czy nieznajomość zasad marketingu on line, może okazać się zgubne. Po wielu rozmowach z przyjaciółmi, a także monologów z sobą samą😊 postanowiłam skorzystać z pomocy fachowych osób.

Tak więc, wczorajszy dzień spędziłam w bardzo miłym towarzystwie niezwykle profesjonalnej Karoliny Dąbrowskiej. Jej fachowe spojrzenie, czytelność przekazu oraz bardzo konkretne informacje otworzyły mi oczy na wiele aspektów. Spytacie, czy sztuka wymaga marketingu?

Tak. Niewątpliwie nawet tak delikatna materia jak kultura potrzebuje niekiedy biznesowego podejścia. Wszystko po to, bym mogła Wam prezentować jak najwięcej tekstów o sztuce. Byście mogli czytać o ciekawostkach kultury francuskiej na stronie, do której z ciekawością będziecie zaglądać. A także bym mogła Wam oferować „dzieła francuskie”.

Czego możecie się spodziewać?

Na pewno dużo nowych tekstów, relacji, filmików etc… Niebawem pewna miła niespodzianka dla wszystkich moich czytelników tych, co już ze mną są i tych, całkiem nowych. Oczywiście wiele promocji w galerii i konkursów oraz coś więcej…

Mam nadzieję, że będzie się Wam podobać. Liczę na Waszą współpracę, komentarze, maile. Piszcie, o czym chcielibyście przeczytać?

A dziś zapraszam na stronę Karoliny i z czystym sercem Ją polecam